Interview Eefke

Eefke, logistiek administratief medewerker
Hoe ben je begonnen bij BuitenHof Tuinmeubelen?
Ik ben begonnen op de werkplaats met inpakken via een uitzendbureau. Een maand later kwam een leidinggevende naar mij toe die vroeg of ik misschien op de expeditie wilde werken. Vanuit die plek ben ik doorgegroeid tot logistiek administratief medewerkster.
Waar haal je de meeste voldoening uit tijdens je werk?
Vooral bij het indelen van het magazijn. Wanneer ik een idee werkelijkheid zie worden in het magazijn qua indeling dan geeft mij dit veel voldoening.
Beschrijf in een paar korte zinnen wat BuitenHof Tuinmeubelen voor jou betekent?
Ik kan altijd met vragen terecht. Er hangt een hele gezellige werksfeer.
Hoe zou je de dagelijkse taken omschrijven?
Ik zorg voor alles wat met de indeling van het magazijn te maken heeft. Dus wanneer er nieuwe meubels binnenkomen dan zoek ik de geschikte plek. Ik zoek ook continue naar verbeteringen binnen het magazijn.
Waarom zou iemand volgens jou bij BuitenHof Tuinmeubelen moeten gaan werken?
Het is een heel gezellig team. Het voelt alsof je in een warm bad terecht komt. Wanneer je laat zien wat je kan en je best doet dan zijn er heel veel doorgroeimogelijkheden.